Kircholm 1605

Kircholm 1605

niedziela, 27 listopada 2016

Hello World !!!

   Rozpoczęcie czegoś nowego jest zwykle rzeczą trudną ale jak pokazuje historia wielkie imperia rodzą się w bólach. Do rozpoczęcia pisania zainspirowała mnie koleżanka która tworzy bloga dotyczącego mody męskiej. Zachęcam oczywiście do jego odwiedzenia: https://matarynka.wordpress.com/
   Jako, że jestem debiutantem proszę o zrozumienie i wybaczenie błędów stylistycznych mojego bloga. Nie korzystam również z żadnych poradników jak to robić bo jestem raczej praktykiem niż teoretykiem.
   Czego będzie dotyczył blog ? Będę opisywał moje luźne rozmyślania dotyczące różnych okresów historycznych jak i wojskowości ( to w szczególności). Jestem zafascynowany husarią i wojskowością staropolską więc tej tematyki będzie dużo ale nie zabraknie też "co by było gdyby". Jakiś czas temu prowadziłem żywą dyskusję w pracy z dwoma kolegami którzy twierdzili, że spartanie pokonaliby w boju husarzy. Było to jak mniemam pod wpływem filmu "300". Było bardzo zabawnie bo każdy miał swoje racje. Zajmę się tym tematem specjalnie dla nich.
   Zawszę gdy opowiadam komuś o historii staram się robić to w sposób jak najbardziej przystępny i interesujący. Osobiście uważam, że wiele osób nie lubi historii bo w szkole była i jest przekazywana w sposób nudny. W moim gronie znajomych jest wiele osób które uważają, że historia jest niepotrzebna i cytując "w ogóle po co mi to". Każdy ma swoje zdanie ale sądzę, że fajnie wiedzieć skąd się pochodzi i jaka jest historia mojego kraju. Sporów na ten temat miałem chyba z miliard (he he he). Historia jest dla mnie trochę jak klocki LEGO bo mimo, że na pudełku jest określony model to zawsze można go zinterpretować w swój sposób.
    Tak więc Moi Drodzy otwieram nową kartę tym blogiem. Nie mam kompletnie pojęcia czy ktoś go będzie czytał bo robię to właściwie dla siebie... no może też trochę dla znajomych i przyjaciół a jeżeli ktoś obcy zajrzy to będzie mi miło. Do zobaczenia :)

                                                                                                           Pozdrawiam
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz